5020441502 |
Currículum competencial a l'INS Puig Cargol |
2018-2019 |
Taller a centre. Secundària en general |
|
|
|
23/10/2018 - 30/4/2019 (15 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
INS Puig Cargol |
|
Pla de Calonge, s/n (Calonge)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Empordà
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Adequar el currículum del centre a les noves normatives i orientacions del Departament sobre currículum competencial als centres de secundària.
|
| |
Objectius |
1.- Distribuir i prioritzar les competències bàsiques del currículum de l'educació secundària per àmbits i seqüenciar-les per cada curs
2.- Distribuir i prioritzar els continguts per cada curs i establir possibles connexions interdisciplinars
3.- Prioritzar i distribuir per cursos les competències bàsiques dels àmbits transversals (àmbit digital i àmbit personal i social)
4.- Concretar els nivells de gradació de les competències per als diferents cursos de l'etapa
|
| |
Continguts |
1.- Decret 187/2015, de 25 d'agost, d'ordenació dels ensenyaments de l'educació secundària obligatòria.
2.- Competències bàsiques dels àmbits
3.- DECRET 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu
4.- El currículum competencial a l'aula
|
| |
Formador/a |
Pepi Fuentes i Patrícia Nadal
|
| |
Avaluació |
Informe final de làctivitat:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CPmaoUqI2-wMYM1lwF-s8P5eyY-Qsp4MQh4G8PGlMLI/pubhtml?gid=592493708
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques en relació amb l'aprofitament i la
transferència.
|
| |
E-mail |
crp-baixemporda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
23/10/2018 |
1530 |
1730 |
Sessió 2 |
dimarts |
22/01/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dimarts |
12/02/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 4 |
dimarts |
12/03/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 5 |
dimarts |
30/04/2019 |
1530 |
1730 |
|
| |